sommar pause

  2012-05-29 / 22:18:03 / Allmänt /
förlåt för uppdateringen, men har bara inte lust att göra det nu under sommaren imed att jag knappt sitter vid datan. så får se hur det blir när jag börjar gymnasiet om det blir en ny blogg då :)
får nästan hoppas de för kommer att sakna det något otroligt.
men ni får gärna följa mig på instagram där jag heter dahlevelina, så håller ni koll på mig ;)


Malin Wallin

Jättefin blogg, allt bra? :)



Kram!

2012-06-13 @ 21:21:20
URL: http://mwallin.blogg.se/
Louise (Foto & Vardag)

Hejhej!

Vad ska du hitta på för roligt idag? :)



Kram!

2012-06-14 @ 13:23:07
URL: http://elsalouise.blogg.se/
Anonym

Hi Evelina ! :)
We have started a blog called girlsoutfits.devote.se And at our blog we mostly put up pictures of different Styles of outfits and you get to comment if you would wear It or not. You can also ask us about any cuestions you can ask Anonymous or write your name but you don't haft to And we will answer any cuestions about puberty , boys , love , Friend. You can ask us anything :) Hugs And Kisses // girlsoutfits

2012-07-21 @ 16:56:52
Girlsoutfits

Hi Evelina ! :)
We have started a blog called girlsoutfits.devote.se And at our blog we mostly put up pictures of different Styles of outfits and you get to comment if you would wear It or not. You can also ask us about any cuestions you can ask Anonymous or write your name but you don't haft to And we will answer any cuestions about puberty , boys , love , Friend. You can ask us anything :) Hugs And Kisses // girlsoutfits

2012-07-21 @ 16:57:20
URL: http://girlsoutfits.devote.se
josefines.se

Du har en väldigt fin blogg! Om du inte redan är med så får du gärna vara med i min tävling där man kan vinna ett eget designat iphoneskal, eller varför inte överraska någon annan med ett designat skal? http://josefines.se/2012/july/tavling-vinn-ett-eget-designat-iphoneskal.html#comment Hoppas du vill vara med =) Ha en fortsatt bra dag! Kram♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: