lördag dag/kväll

  2012-05-12 / 15:05:18 / Allmänt /
dagen började tidigt, redan vi vid halv nio ringde väckarklockan för jag skulle lämna lillebror i landskrona för match. efter de åkte jag och mamma till väla för att hitta skolavslutnings klänning och jag hittade en superfin klänning som jag verkligen älskar ! fick även med mig hem en härlig sommar blus.
nu ligger jag i sängen och tar det lungt, har kollat på ett avsnitt av big brother och ska snart ta mig i kragen för att börja städa, klockan 6 kommer de gäster.
får se var kvällen tar mig och fia, men någonting ska vi väl komma på att göra :)
hoppas ni får en fortsatt bra lördag !


customcollegeessays.com

It's really great that you are so pleased with your rest!

2012-05-15 @ 15:52:44
URL: http://customcollegeessays.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: