färjklick

  2012-05-14 / 22:33:25 / Allmänt /
hejsan svejsan, skoldagen va helt okej bort sett från min otroliga huvudvärk & mitt illamående :( fast inget hindrar en färjklick som jag va idag !
men, när jag kom hem från skolan blev det plugg direkt för har en inlämning denna veckan, skönt att de är den sista på ett tag. sen åt jag & sen kom min kille en stund, vi åt chokladpudding & kollade på big brother. nu väntar jag på att min mamma ska komma hem för har hittat en sjukt snygg klänning som jag verkligen vill ha på vår lärar middag, så hoppas hoppas att hon går med på de :D 
efter de ska jag nanna, så nattti ! 



customwritingservices.org

You should appreciate this period of life - i can make you amazing!

2012-05-15 @ 15:53:39
URL: http://customwritingservices.org/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: