27 grader i klassrummet

  2012-05-22 / 19:21:01 / Allmänt /
idag har det varit äckligt varmt, har haft 27 graer i vårt klassrum sjukligt.
men annars har det varit en toppen dag och härigt med lite sol och jag hoppas på att få lite färg :)
när jag kom hem la jag mig i solen en halvtimme och lyckaddes på något sätt somna ahah, sen blev det en god kall middag faktiskt, efter de hoppade jag in i duschen och han knappt komma ut innan vi skulle handla glass av glassabilen, men den kör ju förbi oss fast vi står och vinkar på den, så jag vet inte hur långt vi sprang men de va otroligt långt för att hinna fatt den, men så klart lyckades vi inte... så jag körde till centrum och handlade glass och passade även på att hämta ut min klänning. en sper härlig klänning, den va dock lite förstor så får se hur jag ska göra.
har precis gjort klart en läxa och har en läxa till som ska vara klar tills ikväll, så ha en fortsatt bra tisdag. 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: